♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
♥ hye kowg.niy lhaa diary online aku . kowg bole check-ii n kalo sudi , bole follow memollow okehh ? if buruk sorry ehh , aku baru berjinak-ii dalam dunia blogger :) ♥

Tuesday 18 September 2012


hahhh niyy mmbe aku .whhahaha . dy baek . even aku knal just lam fb .
dy lhaa penasihat sulit aku. acececece, :D

nama mamat niyy MUHAMMAD HASNAIN ABD RASHID . tapi aku pnggil dy NINE ! hehehe
dy niyy nampk tough , katang bagai . tp sumpahhhh dy jiweeeeee glo.. 
hahahaha. dy seowg sahabat yg mmpu jd telinga , mata , mulut , sebagainya .
aku daa anggap dy sebagai abg . :)
dy ade waktu aku sedih. suke , gelak tawa  nges aku. 
aku syukur seribu rahmat , sebb allah temukan aku dengan insan seperti dy ,
walao aku tao kekadang dy jugakkk pena rasa kecewa,! sedangkan aku ta pena ade waktu tuhh.
nine , maafkan aku kehh :(
sebb aku tade waktu sedih kau . tp aku janji beb ! aku akn cuba jadi kawan kau sampai bila-ii ,n aku akan terus sayang kau , senget !
TUHH JANJI AKU NINE !




No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Bebelan Keyboard CikMunBlogger powered by PurpleWorld | Full Designed by CikMunBlogger