♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫: ♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(-̮̮̃•̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(•̮̮̃•̃)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦
♥ hye kowg.niy lhaa diary online aku . kowg bole check-ii n kalo sudi , bole follow memollow okehh ? if buruk sorry ehh , aku baru berjinak-ii dalam dunia blogger :) ♥

Monday 17 September 2012

♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(-̮̮̃•̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(•̮̮̃•̃)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦♠♣♦


haha mesti kowg tertanye , nape aku update pasai dy niyy ?
sengal kan aku ?aku update sebb dy niyy yg ajar aku ape itu BENCI !
tapi relax. jgn pk aku bnci dy. heheh. nama dy fadzli. owg dy baek ..
tapi ade sedikit emo. tah , aku cbe paam dy . tp makin lama .makin ta bole.
aty tanye-ii . nape aku sayang dy ! sedangkan dy ta nmpk ! :( tp jgn risau . sekarang kami
daa makin jao. dy daa BUANG aku. haha bagus jugak. at least aku ta d gelar perampas .
cukuplhaa ape yg jd kat aku ! yang dy tatao nape ttbe aku berubah tetbe.. rahsia tetap rahsia ! :(
sekarang . andai dy bace kan. 1 jea aku na dy tao.. dy laki yg paling COOL , sempoi n most important 
dy pandai wt aku rindu dy . :')

ucapan terakhir , moga kau bahagia , senget ,! (berkali aku ulang . aku rela lukakan hati aku sendiri , dari lukakan aty owg yg pena aku sayang n 1 day , kalo ko daa tao cte sebenar, aku harap kau teruskan hidup kau tanpa aku seperti sekarang ! )

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Bebelan Keyboard CikMunBlogger powered by PurpleWorld | Full Designed by CikMunBlogger