♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫: ♥ assalammualaikum ♥
♥ hye kowg.niy lhaa diary online aku . kowg bole check-ii n kalo sudi , bole follow memollow okehh ? if buruk sorry ehh , aku baru berjinak-ii dalam dunia blogger :) ♥

Tuesday 18 September 2012

♥ assalammualaikum ♥


haa . niyy update terbaru .
mwahahah . sape laki niyy ?
*itu yang dalam otak kowg kan ? dy kawan aku yg bru aku knal bape hari .
tp dy daa mmpu paam aku. :)
hebatkan dy ? yehh . dy hebat kerana otak matang !
mehh aku knl kan . nama dy AIZUDDIN.
cun nama dy kan ? i loikee * 
hahahahhaha , umo dy sama cam aku . 20.. tp subhannallah ! dy matang sangat . pemikiran dy jao 5 inci dari aku . dy banyak ubah aku semenjak aku knl dy. :)
antara nya . EGO aku makin berkurang . setelah ex aku pergi , dy bnyak habiskan mase dy nan aku.
menanges , ketawa . sume nan dy niyy . dy suh aku pikir , ta sume laki sama. 
yeahh . now aku yakin , ta sume laki sama . dy cakap setiap masalah ade penyelesaiaan nye. setiap yg berlaku ade hikmahnye . aku cakap aku ta mmpu tuk hadap sume niyy.dy nasihatkan aku supaya jadi insan yg redha ! :') semakin lama aku knal dy , semakin aku kuat tuk berjalan terus tanpa toleh masa lalu .
sekarang , selain ibu n abah aku . dy lhaaa sumber inspirasi aku selepas DR MAHATHIR ! ><'
aku harap , allah panjangkan persahabatan di antara aku dengan dy . amin .


No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Bebelan Keyboard CikMunBlogger powered by PurpleWorld | Full Designed by CikMunBlogger