♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫: ♥ ku lepaskanmu kerana terpaksa♥
♥ hye kowg.niy lhaa diary online aku . kowg bole check-ii n kalo sudi , bole follow memollow okehh ? if buruk sorry ehh , aku baru berjinak-ii dalam dunia blogger :) ♥

Monday 13 August 2012

♥ ku lepaskanmu kerana terpaksa♥


i.l.o.v.e.y.o.u

CINTA senang dilafazkan , tapi sukar tuk memahami !
yeahh itulah cinta .
cinta tuk indah tp owg yg bercinta tuh tatao canee na aplikasikan . 
seperti kamuu ,sayang !
syg , semalam tah kali kea bape kte berpisah !
penat daa aty niy tuk meratap.
aku cintakan kau , sayang.
tp demi allah , aku bahagia bila kau bahagia nan caramu .
benda sikit , kau ungkit perabih . tp tape. aku redha berjumpa nan laki cm ko.
andai ini hukuman , aku tabah jalani nan penuh kesabaran . 
tp aku daa berhentii berharap.
mengharap pada bnde ta pasti , aku tao aku bakal kecewa .
aku tao dalam keegoaan kau pasti ade sekelumit rasa menyesal , kan ?
andai tiada , aku ta mampu menghukum kau .
sayang . aku benar-benar berharap agar aku dapat miliki aty kau sampai ble-ii !
tapi ape daya aku . kau ta senang nan perangai aku .
erti kata laen , kau ta bole terima keadaan aku seperti aku terima diri kau .
tp jgn pena risau . aku ta pena menyesal kenali diri kau .
aku tao kau ta sempurna .
begitu jugak aku . yang penuh ngan kesilapan .
sebab tuhh aku perlukan kau agar dapat penuhi kekurangan yg ade pd diri aku.
tp itu hanya sementara . :')
semalam kau pergi sebelom aku menerangkan ape sebenarnye terjadi .
aku buntu , kelu. terdiam .ta mampu baiki keadaan bila egomu lebih mengatasi segalanya !
kau pergi ! tanpa pusing balek. :)
#hahahaha . tatao lhaa.!
kau tao kan ? aku ta mmpu hidup tanpa kau ?
semalam . aku tatao na wtpe. LEMAH ! :'(
#sayarindukanawaksangat-sangat !
tapi . aku ta akn pakse kau balik kat aku .
aku redha kau pergi untuk kali niy .
bukan aku ade penggnti kau ke hapee. 
demi allah . pintu aty aku daa tertutup untuk menyintai lelaki .
aku takodd ta mampu menyintai ag . 
so. 1 ayat yg mampu aku ungkapkan 
""AKU LEPASKAN KAU KERANA TERPAKSA .""
terpaksa kerana aku masih mengharapkan kau kembali menyintai aku !
tapi biarlah takdir yg tentukan segalanya !
andai kau jodohku yg tertulis d luth mahfuz , aku berdoa dan berharap.
kau terima aku seadanya. diri aku yang sekarang . bukan zaman silam aku !!
thanks tuk yg terakhir kali kerana kau mampu jatuhkan airmata aku dan menyayangi aku walao
sementara waktu ! (T.T)



No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Bebelan Keyboard CikMunBlogger powered by PurpleWorld | Full Designed by CikMunBlogger