♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫: kenangan bersamamu tinggal kenangan :'(
♥ hye kowg.niy lhaa diary online aku . kowg bole check-ii n kalo sudi , bole follow memollow okehh ? if buruk sorry ehh , aku baru berjinak-ii dalam dunia blogger :) ♥

Wednesday 29 August 2012

kenangan bersamamu tinggal kenangan :'(


buadd terakhir kalinye aku post kan ini buadd kamuu .

ahmad nasruddin , aku kecewa dengan sikap kamuu sejak kebelakangan ini .

kamuu bahagia melihat aku menitiskan airmata demi memuaskan hatimu .

andai ini suratan takdir buadd diri aku , aku redha melepaskan kamuu pergi .

pergilhaa tanpa toleh kembali . kerana aku ta akn menghalang kamuu kali niyy.

fitnahmu terhadap aku ckup menyakitkan , dan itu telah menutup pintu hati niyy tuk sekian kali...

mungkin kamuu akn menemukan kebahagiaan yg kamuu cari selepas niyy bersama insan pilihan kamuu.!

cukuplah aku derita menanggung azab cinta yg tiada kesudahan .

aku begitu menyayangi kamuu tapi ape daya . cintaku d ragui tanpa belas kasihan .

kamuu lebih memilih untuk melukakan dari merawat . cukuplah syg . kali niyy aku lepaskan .

lepaskan kamuu untuk selamanya .

andai benar kamuu jodoh aku , allah pasti temukan kte kembali . 

tp arini genap lhaa kte 1tahun 8 bulan !

ya allah. hiba sangat !mana salah n silap aku ponn aku tatao.aku menangis setiap kali teringat tohmahan 

kamuu.! siyesly ! mang aku kekadang mengikut hati sendiri . melayan laki laen. even sebagai kawan , ! itu 

yeahh ! silap aku . !!! silap aku menimbulkan perasaan cemburu buta kamuu ! kamuu terlampau menyayangi 

aku. sedangkan aku buta terhadap nilai cinta kamuu .

tapelhaa , ini dugaan . dan jugak pengajaran buadd kite ! :')

aku berdoa agar kamuu menemukan cinta sejati . seandainya kamuu ta bahagia , 

hatiku masih terbuka untuk terima kamuu .

tapi andai niyy hanya tinggal warkah kali terakhir , aku na kamuu tao . sepanjang tuduhan kamuu , 

lillahi taala , aku ta pena ade sesape melainkan kamuu . AHMAD NASRUDDIN BIN DAHLAN 

aku doakan dari jao, semoga allah beri kamuu petunjuk disebalik sume niyy . aminnnnn. ||(T.T)||

yang terakhir , TASYA . wassalam.




No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Bebelan Keyboard CikMunBlogger powered by PurpleWorld | Full Designed by CikMunBlogger