♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫: speechless -.-''
♥ hye kowg.niy lhaa diary online aku . kowg bole check-ii n kalo sudi , bole follow memollow okehh ? if buruk sorry ehh , aku baru berjinak-ii dalam dunia blogger :) ♥

Thursday 1 November 2012

speechless -.-''


assalamualaikum pembuka bicara pada rakan blogger . :')
harini aku sebagai owner blog na kongsikan something ngan kowg seme .
tentang ape itu TERLUKA !
setiap owg pena merasa canee perasaan niyy , kan ?
bohong lhaa kalao ta pena !
lalui alam percintaan ,cinta monyet. n sume lhaa .
ta kesa na first love kea , 2nd love kea or berLOVE-ii lagi lhaa kan .
jnji kowg sume pena lalui alam yg PERIT tuhh. ! hmmmm~mehh dgr cerita cinta aku .
pada mulanya aku takodd na mengenali lelaki.
tp ble munculnye berbagai jenis laki dalam hidup aku. aku mula merasakan aku harus face it .
smpai bila aku na hidOp sendirian kan ?
sehingga lhaa aku jpe sowg mamat niyy . dy penyayang. siyezly , sikap dye yg tuhh wtkan aku  selesa .
tapi ta sume ape yg kte rasa pd mulanya itu indah kan ? aku mula merasai perbezaan diri dye selepas bercinta untuk kali kedua . mang sume ckp kat aku . peluang kedua ta seindah peluang pertama . aku ta peduli ape owg cakap . aku tetap dengan pendirian aku . yg aku akn time dye semula. disebabkan syg , aku buang sume nasihat owg yg sygkan aku. aku ta peduli... sebb aku hanya cintakan dye. :')
aku bahagia bila aku duk kat sisi dye. walaopon sume owg ckp bahagia ape kalau aku jea menanges sebb dye ? sedangkan dye ta pena hargai airmata aku :(
tapi ape harus aku wt ? aku terlalu menyayangi dye..  aku endahkan sume omongan insan lain. aku tetap kejar dye. kejar , kejar dan terus kejar. gila kan ? tapi tape . aku rela d gelar bodoh sebb kejar insan yg ta pena hargai kehadiran aku. jgn pena tnya kenapa aku bersikap cmtuhh . sebb aku tatao . :(
btw . aku tao dye ponn baca post niyy :') *itu wtkan aku bahagia*
if dye bace . ingin aku luahkan . EVERYTHING ! aku na dye tao . yg aku cukup terluka.
aku syg kan kau , syggg ! siyesly . susah untuk aku menyintai insan laen selepas kau pergi dari idOp aku. aku cube menyayangi sape n laki mana sekali pon selepas kau tade lam idOp aku. tp sumpah itu PLASTIK !
sebb aku ta ikhlas menyintai mereka . :( aku ta mmpu.  setiap saat . aku menanges kenangkan diri kau , syg !
tatao canee aku na tunjuk yg aku amat menyintai diri kau ? aku ta pandang harta , ta pndang rupa kau . LILLAHITAALA ! aku ta pandang sume tuhhh . yg aku perlukan saat bersama kau ialah kejujuran , keikhlasan dan paling penting HATI kau yg tulus menyintai aku . itu daa memadai bagi aku.
aku terluka bila kau mula berubah. terasa bodoh , kosong (!) mang kau ta perasan perubahan itu . tp percaya lhaa . sume pompuan yg duk tempat aku akn merasai bnde tuhh. kau cakap kau syg kan aku ! sedangkan setiap saat airmata ta pena berhenti mengalir. tapi aku tahan demi cinta aku kat kau . susah untuk aku bg kau melihat itu sume , syg ! susah ! kau bz nan dunia kau . kawan-ii , game ! everything yg tade aku . kau bahagia kan bila aku tade d sisi kau ? tapi percaya lhaa sygg aku ta mampu hidOp tanpa kau walao sesaat . yaaa ! ta mmpu ! :'( mungkin pada kau luahan aty aku niyy ta bernilai . tp pada owg yg tao menghargai jea akn tao n dapat merasai kepedihan tuhh . sebb tuhh aku berusaha untuk ta lepaskan kau . aku berusaha jadi yg terbaek wt diri kau . tapi pena kea kau nilai sume tuhh ? pena kea kau hargai setiap saat aku di sisi kau ? rasakan n dalami ape yg aku lalui ???? pena keaaaaa !!!!! pena kea syggg :'(
perit syg ! perit bila aty terluka ! walao kau pena melukakan hati niyy mase dulu . aku still terima kau buadd kali kedua ! walao pon aku tao kau pena terluka jugakkk ngan sikap aku. but every second syg ! aku pikir , kenapa susah tuk kau time aku seadanya ! nape ????? percayakan aku walao hnya secebis !
gmbar niyy walao hanya lukisan . aku na kau tao . itu lhaa hati aku di ibaratkan .
dapat ta kau bayangkan caneee hati aku skunx niyy ? pedihhh sgt .! aku kecewa, siyesly aku mengharapkan kau seperti dulu ! menyintai aku sepenuh hati ! selalu ada waktu aku perlu ! tapi aku silap ! silap sebb still pkir kau cmtuhh . rupanya hati , sikap kau berubah setelah aku time kau untuk kali kedua . tp tape. aku still mampu bertahan ! mempertahankan cinta kte ! walao aku tao kau ta mampu lakukan ape yg aku wt ! bila kawan kau kecewa nan gf/bf dowg ! kau sentiasa ade ! tp nape saat aku dOwn kau ta endahkan ??????? siapakah aku pada kau .? siyesly . aku cemburu ! aku pkir kau kejam . aku diamkan sume niyy sebelom niyy . sebb aku tanakk cemburu aku niyy jd cemburu buta . aku sggup terluka demi melihat kau n teman-ii kau tersenyum gembira . sehingga aku  menanges . mungkin pada kau aku terlalu manje . sebb asyik menanges . HAHAHA memang. senang bercakap . sebb ta merasa ! kan ? tp itulah aku . aku snggup seksakan diri aku demi owg laen . sggup ke tepikan ape yg aku inginkan demi melihat owg laen gembira . sebb aku cume manusia biasa ! yeahh ! ORDINARY GURL ! itu lhaa aku ! sering gembirakan aty owg laen smpai aku kecewakan diri aku sendiri ! :'( sedangkan kau cakap kat aku , aku lhaa pompuan yg pertama ta akan kau sakiti atau ta akan lukai ! n kau akan sygkan aku sampai bila-ii ! ape itu hanya omongan kosong ?? tanpa ade nilai pape???? begitu ehhh ? :'(

saat kau gembirakan hati kawan-ii kau , terlintas ta dalam pale otak kau tentang hati n perasaan aku ? pena kea pkir aty aku waktu aku perlukan kau tp kau lebihkan mereka n duduk kat sisi dowg ?PENA KEA !!!!! itu jea aku tanye ! aku ta lhaa cakap aku baek . tp waktu teman-ii aku terluka , aku sggup tinggalkan dowg sebb aku tanakk kehilangan kau ! sebb pada aku kau lebih penting !!! tp silap syg ! aku silap ! sebb bila aku terluka , aku menanges . kau bukan owg pertama di sisi ! mereka yg aku buang tuhh sentiasa jd peneman ! saat tuhh dimana kau ? dimana !!!! tp tape. demi syg , demi cinta ! aku redha . :')
skunx , baru aku tao tentang ape itu terluka ! ape itu cinta sebenar !
walaopon aku ta mampu miliki kau di alam nyata , izinkan lhaa aku miliki kau walao hanya dalam alam mimpi seketika ! walao mimpi tuhh ta akan berulang setiap masa . :'( cukuplah pada aku .
saat aku merayu , saat aku pinta , saat aku menanges bila kau tade ! aku na kau tao 1 bnde . aku halalkan setiap airmata yg jatuh untuk kau ! aku harap , kau bahagia bila aku menanges disebabkan kau . dan aku na kau tao ! ketika aty terluka yang amat dalam maka saat itulah kita belajar tentang erti kemaafan ! so . aku na kau tao aku daa maafkan kau syg ! :') cume aku pinta skunx , balek lhaa semula pada aku , cintai lhaa aku skunx ! bukan aku yg kau kenal suatu ketika dahulu !! :'( 
jerit batinku ----->>>>AKU AMAT SYGKAN KAU , sayang  !!! 





No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Bebelan Keyboard CikMunBlogger powered by PurpleWorld | Full Designed by CikMunBlogger