♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫: perjalanan bakal bermula (^_^~)
♥ hye kowg.niy lhaa diary online aku . kowg bole check-ii n kalo sudi , bole follow memollow okehh ? if buruk sorry ehh , aku baru berjinak-ii dalam dunia blogger :) ♥

Wednesday 7 November 2012

perjalanan bakal bermula (^_^~)


tinggal bape hari ag aku bakal bergelar student PMS and bakal jd student gafik .muehehehe. (o.O) . 
haa ! apekah pms ?
bace lhaa logo at atas tuhh . POLITEKNIK MUADZAM SHAH , PAHANG.
HAHA . waktu membe-ii sume bakal jd graduan universiti , aku baru na amek dip balek. tapi tape . aku ta kesa . sebb ta semestinye lambat grad , aku ta bole berjaya kan ? heee. aku mampu . sebb kawan-ii sume cakap aku seowg yg tabah . yeke?? agaknye lhaa (U_U) hehe. bia lhaa mereka grad dulu . aku janji , aku akn menyusul..  :)
bak kata owg , bia lhaa lambat asal selamat . n mungkin pada owg laen aku gagal n ta akn berjaya !
kau SILAP ! sebb gagal sekali ta bermakna gagal selamanya . :)
aku daa nekad . aku akn buktikan kat sume yg pndang rendah pada aku . yg aku jgak mampu BERJAYA !
haaa niyy .
cantik kan ? ta sabar ase . hmmm. tapi ade jugak lhaa rasa sedih . sebb aku tatao dapat ag kea ta kawan-ii macam kat MMU  dulu :'(
*hope dapat . membe-ii cm dulu. yg happening , ta memilih kawan, keturunan mahupun darjat*
huwaaaa. debaran tuhh kuadd terasa ! see ? tuhh lhaa course yg bakal aku amek :)
budak grafik sehh . :P mungkin lhaa pd kowg tuhh juz kos cokia ! tapi TAK  ppd aku :) sebb tuhh lhaa permulaan aku sebelom aku na amek kos architecture kat KOREA ! muahhaaahhaa. berangan tinggi kan ? ^_^
bia lhaaa . aku nekad. cume aku perlukan , doa parents aku , n sokongan kowg seme (o.O)v
niyy plak subjek aku :P
*tapi tatao if daa ubah kn ? sebb aku bce kt blog pengambilan plajar *

Kod
Program
Kredit
AA101 
Islamic Education 1*
2
AA102
Moral Education 1**
2
AE101
Communicative English 1
2
AR101
Co-Curriculum 1
1
BC101
Computer Application
1
VI101
Art History
2
VD101
Fundamental of Art & Design
3
VV101
Fundamental of Drawing
3
VG101
Photography 1
2
VG102
Prologue To Graphic Design
2
susah kn ? tape. :) aku jnji . aku akn buat yg terbaek ^^. tapi ramai cakap . budak grafik otak dowg kreatif . hmmm aku ? aku ta pon. cume yg bole aku ckap . aku bole berusaha :) haaa na tgk barang-ii aku yg daa aku siapkn ? :P jap ehhhh . na upload . hikhikhik (^o^)v

♫    ♫  ♫   

haaaa taraaaa !
ade bed sheet , spongebob n teddy . hehe.
yg 2 pink kat blakang tuhh tuala. ngee. PINKy kan ! sukeee sgt .
niyy jea lhaa yg baru ade. hehe. bantal , suar , hanger . nanti bli sikit-ii ag .. ta sabar rasenye na balik kea alam student . 7/disember/2012 .
aku sabar menanti kehadiran mu .
okehh lhaa . daa tatao na update ape . cume. aku harap sgt . aku akan dapat kawan-ii yg bimbing aku bila aku tersasar , senior yg snggup beri tunjuk ajar. :) n more important ! lecturer yg  cool . hekhehek*
oke , 
tata sume.. ! ♥ 




No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Bebelan Keyboard CikMunBlogger powered by PurpleWorld | Full Designed by CikMunBlogger