♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫: hahahaah terkena !_!
♥ hye kowg.niy lhaa diary online aku . kowg bole check-ii n kalo sudi , bole follow memollow okehh ? if buruk sorry ehh , aku baru berjinak-ii dalam dunia blogger :) ♥

Sunday 3 July 2011

hahahaah terkena !_!


Baca cerita nie sampai habis !!! Haha

Suatu hari, anak kepada Mayor bandar Uloin telah pulang ke bandar asalnya. Setelah beberapa hari anak itu, Rajak(bukan nama sebenar) telah dikhabarkan untuk menemui ayahnya dengan segera.Rajak adalah anak bongsu antara adik beradiknya. Ayahnya Putin(bukan nama sebenar) pun berkata, "anak nanti masa aku mati, kau jaga bandar ini elok-elok, jangan kasi mundur, kewangan mesti kukuh, rakan perniagaan mesti banyak, dan jaga pa yang patut". Rajak pun berkata dalam hati(tak sia2 aku balik, aku yang bongsu, aku jugak dapat control, haha). Rajak pun bertanya berapa ekar bandar ni ayah. Ayah pun menjawab," baru enam lot, kau urus lah pa yang patut yer nak". Bila ayah?(dengan tak sabarnya)" tunggu aku mati lah, kau nak sangat ker, Cnfirm?" kata ayahnya."confirm lah ayah" jawab Rajak. Ayahnya memberikan satu kertas yang ditulisnya sesuatu tadi kepada Rajak. "apa ni ayah?" tanya Rajak. Jawab Putin"nie akaun FB aku". Tanyanya lagi"wat pe ni". "Kau kata nak jaga bandar aku kan " tanya ayahnya. "confirm lah ayah, tapi apa guna account FB" tanya Rajak. Ayahnya menjawab"kan kau nak jaga bandar aku, kau LOG IN lah stiap hari, kau masuk lah Cityville, tu lah bandar aku, pa BENGAP betul kau nie.". Alah.. TERKENA aku..

Facebook - Cityville

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Bebelan Keyboard CikMunBlogger powered by PurpleWorld | Full Designed by CikMunBlogger