♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫: cara2 memikat lelaki ??? neyhh dye.. :D
♥ hye kowg.niy lhaa diary online aku . kowg bole check-ii n kalo sudi , bole follow memollow okehh ? if buruk sorry ehh , aku baru berjinak-ii dalam dunia blogger :) ♥

Sunday 3 July 2011

cara2 memikat lelaki ??? neyhh dye.. :D


Bagaimana Ingin Berjaya Menawan Hati Lelaki?


Pertamanya, izinkan saya ceritakan mengenai diri saya...

Saya hanya seorang insan biasa yang juga punya hati dan perasaan. Sama jua seperti mana-mana wanita ain. Sebelum ini saya pernah berkenalan dengan ramai lelaki, ada hubungan yang tidak menjadi dan yang menjadi pula tidak berkekalan lama.

Akhirnya hati saya telah dikunci oleh teman lelaki saya yang terakhir sekali dan ianya berkekalan sehingga ke hari ini. Saya hairan bagaimana dia dapat mengunci hati saya dan membuat saya nekad untuk bersamanya hingga ke akhirnya.

Setelah beberapa lama, barulah saya faham bagaimana dia telah berjaya menawan hati saya olehkerana satu rahsia. Kenapa ramai lelaki yang entah apa-apa diluar sana mendapat wanita yang bagus dan kenapa pula wanita yang memberikan cinta sejati sering tidak di hargai oleh lelaki?


Rahsia memikat lelaki terbongkar...


Adakah salah lelaki? Jangan cepat menghukum, tetapi hakikatnya wanita yang entah apa-apa di luar sana berjaya memperolehi lelaki yang bagus kerana mereka berjaya membuat lelaki tersebut percaya bahawa dia adalah wanita yang hebat dan berjaya membuatkan seseorang lelaki tersebut sangat bertuah jika mendapat mereka!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Bebelan Keyboard CikMunBlogger powered by PurpleWorld | Full Designed by CikMunBlogger