♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫: andai aku bercinta lagi
♥ hye kowg.niy lhaa diary online aku . kowg bole check-ii n kalo sudi , bole follow memollow okehh ? if buruk sorry ehh , aku baru berjinak-ii dalam dunia blogger :) ♥

Monday 8 October 2012

andai aku bercinta lagi


.I L O V E Y O U .
itu mungkin akan aku lafazkan saat terakhir aku melangkah pergi . 
pena aku cuba tuk menerima , memberi segala kasih syg . tapi ini perit . kau memaksa aku menyintai owg yg ta pena aku syg selepas dy pergi . tape aku terima andai kau ta sudi menerima aku sebagai kekasih . aku pham . tapi kau tade hak memaksa aku menyintai laki laen syg . sumpah tade hak untuk aku stop sayangkan kau. . aku rela kau benci aku . tape  andai itu wt kau tersenyum . :)
aku tatao mana arah aku setelah kau memaksa aku melepaskan kau . T_T
tp sayang .bersendiri masa umpama ta beralih ,berapa lama lagi harus aku merintih ,andai aku bercinta lagi 1 hari nanti ,tunjukkan di mana hati untuknya yg masih belom kau huni . apabila tiba masa waktu bersemuka ku harus pejamkan mata dan memaksa lafaz cinta dengan bayangmu d minda . :')
*bait lagu niyy tiap malam aku dengar . aku sentiasa bace komen kau kat vdeo youtube tuhh sebelom aku lelapkan mata , tapi aku pasti kau tatao kan itu hobi baru aku  . aku pasti dan yakin aku rusuk kau , tapi sayang , nape kau sanggup menahan egomu melihat aku pergi ? mana janji kau yang ta akan lepaskan aku pergi n melihat aku bersama insan laen ? sedangkan aku berusaha untuk tahan kau dari pergi dari idOp aku . aku menangis tiap kali perpisahan berlaku . itu perit yg teramat pada aku . :'(
sayang . pena aku berjanji . biarlah takdir memisahkan kte . aku berpikir . apekah ini takdir ? kau pergi tanpa aku duga . kau paksa aku lepaskan kau  . kau seksa jiwa aku . tapi aku relakan diri niyy terluka dan menanges . sebbnye AKUCINTAKANKAU ! setiap doa d iringkan dengan lafaz nama kau .
perpisahan . ya! kau pinta perpisahan . sedangkan kau tao aku ta kuadd menerima itu sebagai kenyataan ! nape kejam sngat kau pada aku ? mana jnji ? mana sumpah yang pena kau beri dulu ? tape ! andai kau lpe sume tuhh . cume aku ! yaaa . cume aku yg masih pegang janji kau . sayang selama perkenalan kte . aku ta pena menyintai laki laen selepas kau tutup mata aku menyayangi insan laen . selepas kau time aku kali kedua , aku yakin jodoh berpihak kepada kte . tapi sume niyyy hanya KENANGAN pahit padaku . !tapi aku harus kuadd . kerana ini permintaan kau yang ke berapa aku sendiri tatao . :')) time kasih kerana kau berjaya hancurkan harapan kte berdua setelah kau tanam benih cinta n semai bersama akhirnya kau sendiri meracunkannya. kau takodd dgn bayang-ii kau . tapi tape. aku tao itu mang sifat kau . kau lemah untuk hadap kenyataan . kan ? tape . moga allah bagi kau petunujuk setelah aku lepaskan kau kali niyy. merayu ??? aku ta akn lakukan untuk kali niyy, sayang cukuplah kau hargai kehadiran aku . itu jea aku minta selama niyy. aku ta harap balasan cinta kau . tapi aku tao . kau lagi sayangkan ego kau . aku tao kau ta akn tahan aku pergi kali niyy kan ? nevermind . aku ta berharap ag.  tapi satu . andai kau resah dan ta lena itu hembusan cintaku . <-- bait lagu niyy pon tiap saat nadi aku akan aku lafazkan walao aku tao kau ta dengar ,  ':)

*akhir sekali ..  tuhan , jagakan die  die kekasihku n tetap milikku . aku sungguh menyintai . sungguh menyayangi setulus hatiku . (tuhan jagekan dia-motif band) <-- lagu terakhir aku na kau dengar sebelom aku pergi untuk selamanya. terima kasih bagi aku peluang untuk aku tunjuk aku berubah walao aku tao kau ta nampak . selamat berbahagia sayang. *cintaa mati * ;')

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Bebelan Keyboard CikMunBlogger powered by PurpleWorld | Full Designed by CikMunBlogger