♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫: MA wndukan PA , sygggg ~ :((
♥ hye kowg.niy lhaa diary online aku . kowg bole check-ii n kalo sudi , bole follow memollow okehh ? if buruk sorry ehh , aku baru berjinak-ii dalam dunia blogger :) ♥

Friday 23 September 2011

MA wndukan PA , sygggg ~ :((


arini tah ari ke bape tah kteowg gadO ! asyik gado jee !syggg.~ ma tamo mara2 pa...tp an .... ma kecewa nan pa....ma cbe tamo mara pa.~ sebb ma sygkan pA ! :(
ma percayakan pa..tp pa sggup wt ma gtuhh ~ pa ta caya lgsg nan ma !! pa ,pa jnji tamo bg airmata ma jatoh ag...tp pa wt gakkk ! :'(  ma tahan airmata dr jatuhh ! tp ta mmpu !!  mungkin pa da jnji.....tp ma kecewa sebb pa mungkir jnji pa ~~ tapelaaaa mybe pa ta dpt na penuhi jnji pa tuhhh ! apepommmm yg jd , ma na ckp ! ma tetap syg pa....wndukan pa !! T_____________T

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Bebelan Keyboard CikMunBlogger powered by PurpleWorld | Full Designed by CikMunBlogger